onsdag 21. april 2010

... på veg mot sommar..



ynskjer meg sterkt ein ny supersykkel, som eg kan suse meg ein tur rundt fjorden ein dag eller kveld. Kjenner at det kriblar litt i beina etter ein lang vinter. Ein kjenner seg så fri når ein trakkar avgarde på sykkelen. Vind i håret ( les: nedtrykt hjelmsveis) og fri som fuglen. Herleg...






Dessutan har eg dei siste åra funne ut at eg bur veldig lagleg til for å ta seg ein sykkeltur. Her er kjempe mange kjekke ruter for ei sykkelutflukt med familien òg. Satsar friskt på at det blir ein nydeleg sommar i år, og sommarkveldane kan brukast til nettopp.. ein sykkeltur rundt fjorden..





*klem* 

 

2 kommentarer:

  1. Å, det hørtes no berre so fantastisk ut,Alise! Ej kjeme å blir me. Ej he både sykkel og hjelm :)

    SvarSlett
  2. He he hjelme sveis høres skikkelig fint ut:))

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)) Kjekt du la igjen spor etter deg!:)

    Håper du får supersykkelen du ønsker deg, det er deilig å sykle det er helt sikkert:))

    Ha en flott uke:)

    SvarSlett